Berbag inşallah canım yaa ama İste insan nedense ister istemez stres yapiyo benim en çok korktuğum şey küveze girer mi 🙄 aslında 37+1 olduk kilomuz 2.600 nst ye girdim bugün sancım vs cikmadi bebişin hareketleride güzeldi ama işte stres yaptım bekler mi acaba 39 u falan diye beklese en azindan az da olsa biraz daha kilo alsa diye 😞😞