Merveilgaz Puhu_ishak aslinda biz sorduk ona nasil diye😅 kendiniz koyun dedi cunku ilk kizimin ismini dedesi koymustu melisa☺️
Merveilgaz Petitoos evet ama hepsi cok fazla degil mi zaten😅 insan onun icin ne koyacagina karar veremiyor
Arcin boymomyz ben türkiye de yaşamıyorum. Avusturya da yasiyorum. Ama bizde etkilendik. Elimden ne geldiyse yaptik biz. Allah yardimcilari olsun.
boymomyz Arcin Valla çok kötüydü hayatımda ilk defa böyle bişey yaşadım 40 dk uzaklığımda oldu yaşadığımıza şükrediyoruz 🥺
Estmom Bizde Çınar Arslan düşünüyoruz çok güzel bi isim son zamanlarsaki değişik isimlerdense söylenmesi de kolay
boymomyz Pemberuya Bakalım sana ne dicek değişmiş mi aynı mı 🥰 Kızdan döndü diye hiç üzülmedim eşim aşırı üzüldü yeni yeni alışıyor çınarcığa 😂
Berivann58 Merveilgaz bence gayet güzel kuzenimim oğlunun ismi Çınar olmasaydı ben oğluma koymayı düşünmüştüm 😊😊
artikbiranneyim Merveilgaz işte bu yüzden doğuma kadar kimseye söylememeye karar verdik 😁 Çınar harika bir isim🍀
mercan88 Merveilgaz benim oğlumda çınar efe efe den çok çınar i kullanıyoruz ben çok beğenerek koydum tabi disardan çınar ağacı diye çok konuşan oluyo ama ben seviyorum ismini
Pemberuya boymomyz ayy halbuki erkekler daha çok sever erkek bebişler ☺️ ama olsun ya sağlıklı hayırlı olsunda 🥰 bende heyecanlıyım kuzum hayırlısı bakalm😍