Hayalmi Merveilgaz ilk oğluşumun ismi çok severek koymuştum 🥰 9 yaşında şimdi hiç acaba demedim iyiki Çınar olmuş 🥰. Çok sakin çok uyumlu bir çocuk Allah ım uzun ömürler versin hepsine 💕
Pemberuya boymomyz ayy halbuki erkekler daha çok sever erkek bebişler ☺️ ama olsun ya sağlıklı hayırlı olsunda 🥰 bende heyecanlıyım kuzum hayırlısı bakalm😍
boymomyz Pemberuya Benimki hep duru die sevdi kuzum çok istiyordu 4 tane yeğeni erkek hiç kız yok . Alıştı oğlum dio 😅Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin kızı erkeği yok evladın ya Allahıma şükür evladımız olacak 🤲
boymomyz Pemberuya Valla artık korkudan napacam blmyrm hergün deprem hergün bi sıkıntı . O kadar zaman bebek istedik ilk kaybımdan sonra çok uğrastık tam kaldım dedik herşey güzel dedik hergün sallantıyla evlerimizden oluyoruz 🥺 Nolacak sonumuz
Pemberuya boymomyz ah kuzum benim:( geçecek Allah’ın izniyle 🙏💜 dünde deprem olmuş dediler aniden sancım oldu boş bulundum normalde bebek hareket ediyordu hiç hissim yok çok korkuyorum 🥺
boymomyz Pemberuya Ben hiç bebeği hissetmedim benimde sancım oluyor kasığım ağrıyor canım 🤦🏻♀️ eve çıktık kahvaltı yapmaya binadaki herkes birbirine güvenip çıkıyor binada az hasarlı 🤦🏻♀️
Sadiyes Merveilgaz ben cok beğeniyorum. Hatta çalışırken bir müşterimin oğlu vardı çınar diye 2 yasında falan aşırı tatlıydı 🥰