Sibola gecmis olsun. Benimde kasıntılarım vardı 3-7 ay arası hep oldu karaciğer enzimlerime ve safra asitlerime baktırdım birşey çıkmadı. Ne kullandıysam fayda etmedi sonra kendi kendine geçti şimdi 8.ayımdayım. Bende kadın dogum hemşiresiyim bu arada doktorunuza danışıp karaciğer testlerinizi ve safra asit testlerini yaptırmanızı öneririm