Mel378 Sibola onu denemedim ama onunda baya iyi geldiği şyler varmış eczacıya sorun isterseniz ben çok krem kullandım o dönem malesef bi duş iyi geliyordu kendiliğinden geçmesini bekledim şuanda ayva çekirdeği jeli kullanıyorum