Uyuz da oyle 1 haftaya gecmiyor genelde biz 4 aydir kasiniyoruz sirayla evdeki herkeze yayiliyor su an benle esimde kaldi cocuklarda yok ama bendeki alerji diye heralde camasir en önemlisi yuksek derecede yikanmali ve utulenmeli ben utulemedim cunu benim kurtma makinam vardi gerek gormedim ama kolay kolay birakmiyor cok illet bisey