Kizlar hayirli aksamlar ayni dertten bizdede var ama size kotu haber vermek istemem ama bu aralar asiri bi uyuz hastaligi var biz ona yakalandik kan vermek yerine bence cildiyeye gidin hemen soyluyor bana alarji ilaci ve surulebilir merhem verdi kullandim gecti sonra alerjiye gecti genelde karnimin yan kisimlari cok fena oluyor ilaci ictimmi biraz geciyir sonra tekrar basliyor uyuzda yaralar cikiyordu her yerimizde ama bunda sadece karnimda cikiyir