esmerella37 Sengul-9798 googleya img yukle yaz ilk cıkana tıkla resim yukleye bas resmi sec yukleyince asagı dgru gel kopyala yazar ona tıkla buraya yapıstr
Sengul-9798 Hiramom9723 rabbim saglicakla kucağına almayı nasip etsin prensesini evet inşallah bende öğrenirim 🙂
Sseymaballii esmerella37 bugün baktırdık yine kız dedi doktor 16 haftalık oldu bide şimdiki halini atayım mı
Sseymaballii esmerella37 abla dört hafta sonra kontrolüm var yazcam sana insallah çok teşekkür ederim
Sseymaballii esmerella37 abla 4 hafta oldu bugün yine kız dedi üç çizgi bak falan dedi bebekte dönmüyo yüzünü hiç fotoğraf bile veremedi😅
Dalklncebru Sengul-9798 ozellerde genellikle ultrasyon daha iyi oluyor biz 12 tahmin yürütmüş du doktorumuz 13+5 de kesinleşti geçen salı gitmiştim net belli oldu yani ☺️
Sseymaballii Dalklncebru bende özele gidiyorum ama göremiyoruz yüzdelerle söylüyor doktorum tam kesin diyemiyoruz