Sengul-9798 RukiyeC hmm doğru olabilir inşallah benim ki gösterir yarın gitmeyi planlıyorum hayırlısıyla
Sengul-9798 Kalbiimde2can benim ki merakı geçti artık alışveriş yapmak istiyorum cinsiyeti belli olmadığı için yapamıyorum da
Kalbiimde2can Sengul-9798 Evet oda var sen inslalah yarin ögrenirsin sonra burda bizede bildir ama 🤭 benim sansima erkek düserse alisveris yapmama pek gerek yok baya bi tasarruf edicem ilk oglumdan hersey var cünkü ikiside yaz bebegi kiyafetlerin coguda olur 🤣🤣
Cerennn1 Sengul-9798 bana devletteki doktorum 11+2de soyledi bakalm doğru cikacakmi belli bir haftaya kadar devlet doktoruda ozel doktoruda kiz gibi erkek gibi diyerek kesin konuşmuyor genelde
Cerennn1 Sengul-9798 ama senin bence net soylenecek kadar büyümüş bebiş gostermek isterse net ogrenirsin bu haftada
Hiramom9723 Sengul-9798 ben bugün 15 haftalık oldum bugün gittik kesin ve net kızın oluyor dedi kızım oluyor❤️ Belli olur sizinde tabi minik kuş gösterirse ☺️
Sengul-9798 Hiramom9723 rabbim saglicakla kucağına almayı nasip etsin prensesini evet inşallah bende öğrenirim 🙂