Sengul-9798 ben normalde devlet hastanesinde 12/14 haftalarımda öğrenmiştim ancak çevrem hep değişir dedi hatta buraya attım herkes asil bir erkek demişti. Dün özele gittim ve haftam 16+6ydı yine erkek dedi. Yani pozisyon da uygunsa bence söyler gönlünce olsun inşallah 🤗