Cerennn1 Sengul-9798 bana devletteki doktorum 11+2de soyledi bakalm doğru cikacakmi belli bir haftaya kadar devlet doktoruda ozel doktoruda kiz gibi erkek gibi diyerek kesin konuşmuyor genelde
Lyamayy Sengul-9798 araştırıp en iyi ultradon doktoruna gitmenizi tavsiye ederim, bebeğimin kız olduğunu bana 14+3de tam inanmıyordum diğe 4d olarak bile göstermişdi doktor
Sengul-9798 beyzacmvrc devlet söylemiyor 18.ci haftadan sonra söylüyor Muş acaba özele gitsem söyler Ler mi diye düşünüyorum
Mervvvever Sengul-9798 bende özele gidiyorum 12.haftada söyledi devletle alakasi Yok doktorunuzun iyi olması önemli
Kalbiimde2can Bende 15+3 haftaligim dün yani 15+2 gittim doktora ama doktor bakamadi cikolata su hic bisey fayda etmedi malesef bize sirtini döndü o yüzden elim bos geri döndüm🤣 insallah sizin pozisyon müsait olur ögrenirsiniz😍🤲🏻
Kalbiimde2can Sengul-9798 Cok iyi anliyorum benim 1.martta randevum ama dayanamadim erken gittim ama bizim minnak poz vermedi 🤣
RukiyeC 15+1 normalde ama 1 hafta önden gittiğini söyledi doktor, 2 dir gittiğimde uyuyor oluyor bacaklar kapalı canı istemiyor göstermek 🙂 çikolata fayda etmiyor bazen
Sengul-9798 RukiyeC hmm doğru olabilir inşallah benim ki gösterir yarın gitmeyi planlıyorum hayırlısıyla