@Woman3535 selam canım ,
4 5 ay önce bende boş gebelik geçirdim . 8 haftalıkken kürtaj oldum anestesi ile .
Yani 8 haftada 9 haftada artık bebeğin elleri ayakları vs oluşuyor. Sana tavsiyem doktorlar kesin diyorsa boş gebelik diye yani aldırmalısın yoksa seni zehirleyebilir . .
Hayırlısını dilerim hakkında . Kürtajdan sonra doktorum 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi gittim içimde parça vs kalmamıştı. 2 ay korun dedi bana rahmin toparlansın. Ben 4 aydır korundum daha yeni 1 aydır korunmuyorum . Yani diyeceğim o ki üzülme herşeyde var bir hayır . Herzaman şükür 🙏 Allah yardımcın olsun .