Woman3535
Woman3535 Woman3535
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum evet beta ve progesteron istedi doktor sağlıklı olup olmadığını burdan anlarız dedi gerçekten de bebek yoktu kese de varla yok arası alttan bakınca çok minik ama keseye yapışık bişey demişti . Zaten bebek olsa bile kese olduğu için beta yükselebilir ama progesteron en az 14 üstü olmalı diye biliyorum. Benimki de 4.5 çıktı çok düşükmüş bilseydim progesteron takviye isterdim doktorumdan ama nasip böyleymiş..İnşallah sağlıklı sıhhatli alırız tekrar haberleri 🤲🏻