Kızlar bugün acile gittim bu doktor da görmedi bebeği hatta daha net ve kesin konuştu bu haftadan sonra görünmez daha kürtaj olacaksın dedi bi de diğer kadın doğum doktorunun istediği kan ve idrar tahlillerini söyledim bu doktor da hcg ve idrar istemiş yani anlamadım hem boş gebelik kürtaj olucaksın diyor hemde hcg bakıyor Umut var mı hâlâ yani bi de acilden girmiştim sonuçlar 2 saate çıkarmış kadın doğum doktoruna göster dedi ama kadın doğum doktorunun istediği tahliller farklı benim pazartesi günü kadın doğumdan randevum var dotkor gel demişti şimdi pazartesi günü erkenden gitsem kan ve idrar tahlili versen aynı gün çıkar mı ?