Mumm91 evet doktorum yönlendirdi. maalesef şu ikili tarama yüzünden içime kurt düşürdüler. Yaşım 34 ,ikilide, free beta yüksek çıkmış, yüksek riske yakın orta sınır çıkmış. Üçlü dörtlüyü de istemiyorum madem onu yaptırayım dedim rahatlamak için. Çok zormuş gerçekten sonucu alana kadar ben de strese girdim. Sizinki de iyi olur merak etmeyin🥰❤️