kahvesever__ incikaya sağlıkla kucana al inşallah hayırlısı olsun rabbim günlüğüne göre versin inşallah 🙏
Mervesultan kahvesever__ bende ilk zamanlara göre daha iyiyim bı hafta erkek tahmini aldık ama diğer ay net söyleyeceğini söyledi ☺️
Minis122 Sena00 bende 15+2 de dun ogrendim devlet soylemiyor ozele.gittim.sirf cinsiyeti gorelim die bebegin ultrason fotosunu bile duzgun vermediler. 4 boyutluda net sekilde gorduk pipisini
Sena00 Minis122 evet devlet söylemiyor bende özele gidiyorum kızımda erkek diyip sonradan değiştiği için o yüzden haftasının büyümesini bekledik kesin olsun diye
Minis122 Sena00 4 boyutlu ultrasonda net goruluyor canm bize iki bacak arasini renkli gosterdi hayirlisi ile saglikli sekilde dogsunlar da
Minis122 Sena00 benimde bir kizim.var simdi oglum olicak herkez erkek dedi bana ben kiz olcak hissettim ruyamda kiz bebegim du gordum
Taskin123 Bende öğrenemedim 2oglum var inşallah rabbim kız çocuğu nasip eder sağlıkla ilk üç ay çok zordu mide bulantısın dan ölüyordum şuan yeni geçti sayılır
kahvesever__ Taskin123 çok şükür canım sağlıkla al kucana inşallah 🙏 rabbim günlüğüne göre versin inşallah
rumeyshaan 13+4teyiz medipole gidiyordum doktorum inatla 14ten once soylemem dedi bende baska ozele gittim 😂 %99 erkek dedi kayinvalidem bir sey alma hala kiz olabilir diyor 😂 milletinki erkek ister benimki kiz