Gul11 canım öncelikle bu doktorun söylediklerini ikinci bir doktorla teyit ettir mutlaka. Eğer aynı şeyleri söylüyorsa da doğumun kendi kendine başlamasına izin ver bu şartlarda bebek içerde iyi gibi sorun yok. Doğum başladıktan sonra da sezaryene alinabilirsin. En azından nişanın gelsin suyun gelsin bebek hazır olduğunu göstersin. Bunu aldığım doğum eğitimlerine dayanarak söylüyorum bebek kendisi doğum zamanına karar verdiğinde iyileşme süreci daha hızlı, süt gelmesi daha hızlı, bebeğin hakkı, ayrıca travma yaşamasının önüne geçiyor vb durumlar. Dolayısıyla doktor hemen bugün hadi bebeği almamız lazım bir sorun var demedigi sürece randevu alıp da sezaryen olmak zorunda değilsin.