Gul11 canım benim doktorum çatı muayenesi yapmadı sanırım ulturasondan bile anlıyorlar bunu bence tek doktorla yetinme dediğim gibi ilk gittiğim doktora bıraksam 36 37 yle suni sancı verip doğurtacaktı sen yine başka bi doktora görün şimdiki bazı doktorlar işin kolayına kaçıp bi bahaneyle sezaryen yapalım dio