reinamm Gul11 maddi çıkardan ziyade uğraşmak istemiyorlar artık. Normal doğumm me zaman saat kaçta olacagı belli olmuyor
Pars Sizin hissettiğiniz herşeyi bebeğinizde hissediyor.. hatta bir kitapta ağladığımızda onlarında ağladığı okumuştum.. Hiç bir şey bebeğinizden değerli değil.. doktor %1 bile haklıysa kendinizi de onuda riske atmaya değmez... sezeryanda bir doğum şekli ve artık eskiye göre çok daha rahat.. mesela spinal tercih edebilirsiniz..
Krm Gul11 kolaylarina geliyor sezaryen sadece para da değil. Randevu alıp yapıyor. Diğer türlü Allah bilir kaç saat doktor tüm randevuları bırakıp seninle ilgilenecek. Belki gece kalacak veya gelecek. Tercih etmiyorlar o yuzden