tgcknn Cagla96 yok canım 11+ 2 de ikili test yaptırdık en son doktor erken dedi cinsiyet için iki hafta sonra kontrolde öğrenirim inşallah
Hasret33 BurcuY evet canım geçen Cumartesi yaptırdık ense kalınlığı ve burun kemiğinde bir sıkıntı görmedi çok güzel bir burnu var dedi hatta doktor 😂 ense 1.27 mm burun kemiğinide söyledi ama 06 mm dedi sanırım 😊😊 siz yaptırdınız mı
Cagla96 Hasret33 normal her zaman girdiğimiz ultrasonda mı bakılıyo canım nasıl oluyor görüntü Merak ediyorum :D
dml33 Hasret33 su haftanesinde sanirim instagramda gormustm gitmeyi dusunup vazgectim :)) uzak biraz bana
Hasret33 Cagla96 aynı ultrasyon canım ama detaylı bakıyor ellerine parmaklarına uyuyorsa uyandırıyor ölçüm yapmak için birde 4 boyutlu varsa 4 boyutlu ile bakıyor benim doktorum 4 boyutlu da inceledi yüzünü görmek için ama kapattı beyefendi 😊
Cagla96 Hasret33 bir tane mi ultrason görüntüsü verdi canım sana yoksa ayrı bölümlerini çekip verdi mi :)
dml33 Hasret33 mezitlide esime dedim orasi uzak dedi bn pek bilmiorm mersini evlenince geldim :) kandirmis olabilir :)
Hasret33 dml33 yok canım doğru demiş uzak baya bende oradaki city hospital e gidecektim benşmde eşim ora uzak diye götürmedi😂
Baharimmmm Gmziscn buyuk ihtimal kiz dedi radyolog ense kalinligi iyi cikiti bebisin 1 ay sonra 3lu teste cagirdi
Deletedmom308 Hasret33 4 boyutlu ultrason için ne kadar ödeniz. Bende yaptırmayı çok istiyorum. Yüzü net görülüyo mu :)
BurcuY Deletedmom308 valla kuzu benim hoşuma gidio ya dinlemek bilmiyorum ben seviyorum ☺️Onun sesi değilse bile ben bebeğimi duyuyorum öle hissediyorum ❤️