FatmaHD BurcuY ilaç falan kullanmıyorum ben normalde hiç kabız olmadım ama iki haftadır hep böyle oluyorum mecbur acı yiycez artık 😄
BurcuY FatmaHD acıyı normalde çok yiyodum hamileliğim boyunca tiksiniyorum yiyemiyorum maalesef 😔 ben 1 buçuk aydın bu durumdayım kuzu 😔
Hasret33 Kızlar size birley söylicem biraz tuhaf gelebilir ama kaynanamın yanındayım şuan steteskop ile karını bi dinlesene dedi bak nasıl kalbini duyucan dedi dinledim pek birşey anlamadım ama deneyen var mı aranızda 😂
BurcuY Hasret33 ben dinliyorum şuan çok net ses gelmiyo ama bazen bişiler duyuluo bir kaç hafta sonra daha netleşir ☺️ Ben her hamile kuzenimin yengemin karnını dinlerdim sesleri duyuluo😂
Hasret33 BurcuY büyüyoruz yavaştan 😊😊 sağlıkla büyüyüp sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin Allahım 😍
Hasret33 BurcuY evet canım geçen Cumartesi yaptırdık ense kalınlığı ve burun kemiğinde bir sıkıntı görmedi çok güzel bir burnu var dedi hatta doktor 😂 ense 1.27 mm burun kemiğinide söyledi ama 06 mm dedi sanırım 😊😊 siz yaptırdınız mı