Hasret33 dml33 orda kuzenim bar arzu hanıma gel dedi eşim uzak yolda Doğum yaparsın ora gidersek dedi 😂
Deletedmom308 Hasret33 4 boyutlu ultrason için ne kadar ödeniz. Bende yaptırmayı çok istiyorum. Yüzü net görülüyo mu :)
Hasret33 Deletedmom308 kapatmıştı canım net göremedim ama evet çok net gözüküyor hepsi farklı bir ücret ödemedim canım muayane parasının içinde doktorum acıyor kendiliğinden 😂
Sevim07 Cagla96 14 haftaya girdik :) 25 yaşındayım ikilş test sonucu normal çıktı çok sükür. Boyun cm ve burun kemiği dr cok güzel. Cinsiyrti 8 inde öğreneceğiz inşallah. 10 kasım da cinsiyet partisi yapacağım ben de :))))😀😍
BurcuY Deletedmom308 valla kuzu benim hoşuma gidio ya dinlemek bilmiyorum ben seviyorum ☺️Onun sesi değilse bile ben bebeğimi duyuyorum öle hissediyorum ❤️
gayecee BurcuY ikili tarama 45 tlymiş bnö gittiğim hastanede burda yorumları okuyunca korkmuştum bence hastaneye sormakta fayda var
BurcuY Tiredmother evet kuzu aynıyız ❤️ Bakalım ben daha kendi doktoruma gitmedim senin belli olmuş bak cinsiyet belki benim de belli olur ☺️