AnneyizBizAnne FatmaHD 13 hafta hala devam ediyor normal en çok sindirim sistemi etkileniyor gebelikten çocuk yok ortada karın çıkıyo sorun geçince iniyo
BurcuY FatmaHD bende de aşırı sindirim sistemi bozukluğu var 5 günde bir nerdeyse tuvalete çıkabiliyorum Of çok zor Bişi ilaç kullanıyorum o bile bana mısın demio 😔
FatmaHD BurcuY ilaç falan kullanmıyorum ben normalde hiç kabız olmadım ama iki haftadır hep böyle oluyorum mecbur acı yiycez artık 😄
Merveee277 Bende mayıs annesiyim inşallah ☺️ Normalde 10+2 olması lazım ana bugün ultrasonda 10+6 çıktı sizde de oldu mu böyle
Nira Bende 14.haftamdayım mayıs başı gözüküyor doğum yavaş yavaş alışverişe başlamak istiyorum cinsiyet de belli ama kıyafet konusunda çok kararsızım daha çok kısa kollu mu alsam yaz başı olduğu için bilemiyorum🤔
Baharimmmm Gmziscn buyuk ihtimal kiz dedi radyolog ense kalinligi iyi cikiti bebisin 1 ay sonra 3lu teste cagirdi