FatmaHD 12+2 yim 24 yaşındayım hanımlar aranızda sindirim sorunu yaşayan var mı ? Bazen karnım 5 aylık gibi şişiyor hep gaz oluyor kabız oluyorum bunları yaşamak bu zamanlar da normal mi ?
AnneyizBizAnne FatmaHD 13 hafta hala devam ediyor normal en çok sindirim sistemi etkileniyor gebelikten çocuk yok ortada karın çıkıyo sorun geçince iniyo
BurcuY FatmaHD bende de aşırı sindirim sistemi bozukluğu var 5 günde bir nerdeyse tuvalete çıkabiliyorum Of çok zor Bişi ilaç kullanıyorum o bile bana mısın demio 😔