Cagla96 kuzu valla özelde çok pahalıymış sanırım ben teste para vermek istemedim çok fazla çünkü allah korusun sonuç kötü de olsa ben zAten aldırmayı düşünmüyorum o yüzden devlette yaptırdım orda kötü Bişi sölerlerse eğer özelde 3 lüyü yaptırırım sadece bilmek için iyi olup olmadığını.. 2 hafta sonra çıkçak bakalım sonuç .. tabi hastanedeki muameleyi soruosan bebek iyi mi die ben sorup öğrendim Bi açıklama yapmıolar tabi 😂😂