Kızlar ben norveçte yaşıyorum 38+4 haftalik olduk ama gercekten cok sinirlerim bozuluyor ya 9 aydir hic kontrol etmediler 39 hafta oluyoruz artik daha cati muyanesi bile yapmadi ebe sadece cagiriyo beni oturup bos bos konusuyo birde bebegin kalbini dinliyo ultrason fln yok gercekten cok canm skliyo 😔😔😔😔