Merhaba hanımlar, 38+1 haftalığız bugün muaynem vardı çatı muaynesi de oldum açıklığım yok fakat rahim ağzın yumuşamış dedi doktor. Alttan Baktıktan sonra nst ye girdim düzenli sancılarım çıktı bel ve karın ağrım vardı ve hala devam ediyor ama dayanılmayacak bi ağrı değil. Hergün squat yapıyorum, activating labor burda duymuştum o videodakileri yapıyorum, hurma yiyorum, yürümeye özen gösteriyorum ve doktorum ilişkiyi önerdi sizce başka ne yapabilirim, ne yapsam bebiş gelir rahmim açılır acaba ?