Bebisinizz bebiş hazır olduğunda gelecektir strese girmeyin yeter. Bu soylediklerinize ek ahududu yapragi çayı iciyordum ben o rahmin yumuşamasini sağlamıştı bu da açılmamı hizlandirmisti. Ben 41+1 de suni alacaktim sancım hiç çıkmıyordu parmak ucu kadar acilmam vardi. Ancak 41+0 da kendi sancılarım ile doğum yaptım sancılarımı tetikleyen ilişki olabilir diye düşünüyorum ama bebeğim o zaman hazır olmuş demek ki diyorum. Bu yaptıklarıniz doğum anında çok kolayliklar sağlayacak perine masaji da ekleyin bu yaptıklarıniza eger doğumunuzu normal planlıyorsanız. Perine masajı kesi dikiş vs olma ihtimalini azaltacaktır.