Merveass olaylar elimde olmadan gelişti 😂😂 şaka bir yana ilk 3-4 ayım hem hamilelik olarak hemde manevi anlamda kötü geçti o zaman hiç alamadım zaten hiç birşey de yiyemiyordum sonra kendimi toparladim ama sadece ogunlerimi yiyorum normal şekilde çok abartmadan aralarda bitane meyve akdam yatmadan bir bardak süt ve bir muz böyle besledim abur cubur hiç yemedim fast-food çok az bir kaç kez yedim tatlı hiç yemedim işte böyle 😊