sarya21 Merveass olaylar elimde olmadan gelişti 😂😂 şaka bir yana ilk 3-4 ayım hem hamilelik olarak hemde manevi anlamda kötü geçti o zaman hiç alamadım zaten hiç birşey de yiyemiyordum sonra kendimi toparladim ama sadece ogunlerimi yiyorum normal şekilde çok abartmadan aralarda bitane meyve akdam yatmadan bir bardak süt ve bir muz böyle besledim abur cubur hiç yemedim fast-food çok az bir kaç kez yedim tatlı hiç yemedim işte böyle 😊
Meltempoyrazali Guzellik bence dikkat etmelisin ileriki aylarda çok zorlanırsın benim ikinci gebeliğim ilkinde çok kilo aldım son aylar bel agrısı oluyor iş yapamıyorsun uzun süre yürüyemiyorsun uyuyamıyorsun yani son aylar ızdırap gibi oluyor 😊
Nurcin Berencim sorma yahu :D sorma :D niye morel bozuyorsun D: 20+6 ve 8 kilo ile merhabalar... 40 larda ne olurum hiçbir fikrim yok
gayecee Sarperinannesi normalde kaç kiloydunuz? Ben zaten kilolu olduğum için 20 kilo almak çok korkutuyor beni :(