Fulyax gayecee Bende 86 hamile kaldım şuan 97 yim 😊 ama 36.haftalık hamileyim son 1 ayimız kaldı 10 kilo fazla degil bence üzülmeyin
gayecee Fulyax harikasınız inş bende o kadar alırım zaten sizinde bir kısmı doğumda gidecek inş daha da zayıf anneler olurız
Nefesliva Berencim 38 haftalığım 7 kılo civarı aldım ama kendim balık etli olduğum için az aldım sanırım
Zehrazrl 16+4 haftalık hamıleyım 84 le başladm 87 kılo olmuşum sımdıden ılk oglumda daha kılolu başlamıstm bu aylarda hıc almamıştm ıkız gebelık benımkı ondanmı hızlı aldım anlamadm dikkat de edıyorm ustelık
Bgmrt Merhaba ben 20+2 deyim 62 kilo ile hamile kaldım şu an 66 kiloyum ama çok şiştim gibi hissediyorum😱
Nurcin Berencim şöyle söylim... 38 beden pantalon giyiyordum :D şimdi 42 :D sadece kalça ve gögüsler aldı :(( göbeği saymıyorum :D o bebek D: sen kaç haftalıksın
Gnm Şu anda tam 21 haftalığım. Daha 5 gün önce 4 kilo almıştım dün tartıştığımda yemekten sonra 8 kilo almış görünüyorum 😭
Sehererkull sarya21 bende saskinim 😂 normalde cok cabuk kilo alan bir insanim kilo almiyim diye turlu turlu diyetler sporlar yapardim ama hamilelikte tam tersi oldu sevdim bu hormonlari 😂