gayecee Sarperinannesi normalde kaç kiloydunuz? Ben zaten kilolu olduğum için 20 kilo almak çok korkutuyor beni :(
Berencim Bende 20+4 6 kilo aldım. Normal olup olmadığını merak ediyorum 😅🙈 sanki fazla şişmiş gibi hissediyorum
Guzellik Valla supersiniz kizlar ben biraz fazla aldim galiba 13+6 da yim 5 kilo almisim sizce kotumu cokmu??? Gobisim cikti kocaman gibi sanki 😂
Alyatospik Guzellik herkesin bünyesi Farklı Doğumdan sonra gidiyor zaten o kilolar can Boğaz’dan gelir valla hiç kendimi aç bırakamam z☺️😬😀😀
Meltempoyrazali Guzellik bence dikkat etmelisin ileriki aylarda çok zorlanırsın benim ikinci gebeliğim ilkinde çok kilo aldım son aylar bel agrısı oluyor iş yapamıyorsun uzun süre yürüyemiyorsun uyuyamıyorsun yani son aylar ızdırap gibi oluyor 😊
Seydanur 30 haftada 10 kg aldım halen var doğuma o yüzden 20 kg kapatırım 😂😂😂hiç umrumda değil bebeğim sağ salim doğsun da Gerisi hal olur