Nilsss1907 Meliissaaaa Bugün gittim 38. Hafta 3908gr çıktı haftaya salı spinal sezeryan olcam. Hem kanala girmemiş hem de kafa çapı 40 haftalık olduğu için mecburi🤷🏻♀️ Hafta 1710gr Hafta 2280gr 35+6 Hafta 2860gr 36+6 Hafta 3474gr 38 Hafta 3908gr 38+5 haftada doğum olacak. Son haftalarda daha çok alıyor bebişler. Daha kalsa kimbilir kaçla doğacak tosuncuk🧿🤪🙈
Meliissaaaa Nilsss1907 oh maşallah maşallah 🧿 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰 aşağı yukarı aynı kilolarda 😁
Burcu1997 Nilsss1907 canım nasıl beslendin maşallah ben kilo aldırmaya çalışıyorum 🙏35 haftalığız 2.100 gram neler yedin anlatırmsın
busranur_19 Nilsss1907 ay benim bebişte kafa çapı 2 hafta önden gidiyor son haftalara doğru nasıl olacak düzelir mi hiç bilmiyorummm 36 haftalığım 38 haftalık kafası şuannnn 😃🌸🤷♀️
minikbirseyler76 Nilsss1907 🫣🫣🫣 ben normal bekliyorum ve 32+3 te 2.450 liydi sanırım ya yavaşlatacak birşey var mı acaba bence ultrasondan tam anlayamayabiliyorlar
Beriiil Meliissaaaa ilk gebeligimde normal doğum yaptm o hemoroidle bu ikinci gebelik bu aralar zorluyor çok baskısı var korktum suan
Meliissaaaa Beriiil valla ben geçen gün duramadım ne yaptıysam olmadı üstelik ben 3 sene önce ameliyat olmuştum ona rağmen yine çıktı. Ve bu sefer hem kanıyor hem de apse oluyor. Ben doğumdan değil hemoroidden korkuyorum açıkcası
Nilsss1907 Meliissaaaa Çok teşekkür ederim sizde sağlıklı sıhhatli bir şekilde alın inşallah bebişinizi kucağınıza 🥰🙏🧿
Nilsss1907 Burcu1997 Hep aynı şeyleri yiyorum son haftalarda dahada çabuk alıyorlar. Hergun 2 tam ceviz,10 çiğ badem,10 çiğ fındık,peynir,yeşillik,muz,yoğurt(yoksa ayran)bunları fix tüketiyorum bide son zamanlarda midem çok yandığı için süt içiyorum.
Meliissaaaa Nhlhmz11 bana doktorum önermedi zaten ağrısından benim de gözüm korktu ne yalan söyliyim patlamasından korktum ilerlemesinden de öyle yani yeter ki o hemoroid ağrısını çekmiyim
Beriiil Meliissaaaa acısı var şuan herhangi bi kanama falan söz konusu degil ama şişmiş afedersiniz merakimdan baktm gecen aynada denk geldim sistigi zmaanda mor bi hal alıyor galiba kan o patlarsa falan diye korktum suan
kuzeymomsss Meliissaaaa ultrason zaten net ölçmüyor ve genelde doğum kiloları farklı oluyor. Mesela doğumdan önce son kontrolde 4 kilo diye ölçüm yapıp 3 kilo doğanda var 3 kilo ölçüm yapıp 4 kilo doğanda. Benim de mesela doğumdan önceki ultrasonumda doktorum 2840 gram dedi 37 haftalıkken 3490 gram doğdu oğlum
Kubrasinan Meliissaaaa normal doğum yapanlar saten hemoroid olma olasılığı çok yani hemoroid olup sezaryan olmak istemem göbek ağrısından iyidir 😬
Meliissaaaa Kubrasinan doktorum tavsiye etmedi hemoroid olup normal doğan vardır elbette ama ben hemoroid korkusuna istemiyorum açıkçası patlar yada yavrular diye
Meliissaaaa Kubrasinan valla benim hemoroid çok önceden beri var ameliyat olmuştum 3 sene önce hamileliğimde tekrar çıktı ve şimdiki ameliyat olduğum zamana nazaran çok daha ağrılı ve kanıyor birde apse oluyor ben açıkcası hemoroid ağrısını çekmektense sezeryan olmayı tercih ederim çünkü daha birkaç hafta önce sağımdan soluma dönemedim ağrısından 😁😁
Babykalamar Meliissaaaa her hafta min 200 gram aldiklarini varsayarak hesaplayin ☺️ sezeryan tarihinize kadar 3500-4000 arasi olur buyuk ihtimalle
Meliissaaaa Beriiil yani kanayabilir belli de olmaz gerçekten çok berbat bi acı ya o memeleri çıkanları içeri itin biliyorum çok zor ama öyle rahatlarsınız
Nilsss1907 busranur_19 İnternetten araştırayım dedim korktum kapattım dahada strese girdim sağolsun eşim sakinleştirdi. Doktora sordum korkulacak birşey var mı diye yok dedi ama benim bebiş kanalada girmemiş koca kafada kilosuda var o yüzden zorunlu sezeryan dedi🤷🏻♀️ Beklesek dahada tombalak olacak maşallah hiç gerek yok bence de🙈
Nilsss1907 minikbirseyler76 Yukarda yanlış yazmışım 31 haftalıkken değil 33 haftalıkken 2280gr dı bebişim. Ultrasonda oynayabiliyor 200gr ya aşağıya ya yukarıya doğru net olmuyor dedi bana doktorum. Ama yesende yemesende alan bebiş her şekilde alıyor. Yada doktora sor istersen belki o birşeyler söyler sana bu konu hakkında.