Meliissaaaa Doktorlar için pek iyi değil belki bizim için de ben de bir haftada 400 gram aldirmisim nasıl yaptım hala bilmiyorum ama bu şekilde devam ederse doğum zorlar dedi doktorum zaten haftaya çarşamba yatış verdi O zamana kadar �nşallah yine daha çok almaz uyarı vermekten başka bir şey demez doktor çok bulsa demek ki normal karşılamış senin doktorun