Meliissaaaa Beriiil yani kanayabilir belli de olmaz gerçekten çok berbat bi acı ya o memeleri çıkanları içeri itin biliyorum çok zor ama öyle rahatlarsınız
Busealpp Nilsss1907 Ay maşallah💙 Benim de hep normal ilerledi kanala da girmiş ama 38. Haftada kontrolum vardı geçen çarşamba doktor 3700 lerde kilosu dedi çatı muayenesinde de çatının basık olduğunu zorlanabileceğimi söyledi o yüzden ben de önümüzdeki pazartesi sezaryen olucam. Böyle olacağını bilseydim bu kadar yemezdim🙈
Nilsss1907 Busealpp Yaramış miniklerimize🥰 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤗 Güzel bir doğum olur hepimiz için umarım🙏
Nilsss1907 Burcu1997 Hep aynı şeyleri yiyorum son haftalarda dahada çabuk alıyorlar. Hergun 2 tam ceviz,10 çiğ badem,10 çiğ fındık,peynir,yeşillik,muz,yoğurt(yoksa ayran)bunları fix tüketiyorum bide son zamanlarda midem çok yandığı için süt içiyorum.
Nilsss1907 busranur_19 İnternetten araştırayım dedim korktum kapattım dahada strese girdim sağolsun eşim sakinleştirdi. Doktora sordum korkulacak birşey var mı diye yok dedi ama benim bebiş kanalada girmemiş koca kafada kilosuda var o yüzden zorunlu sezeryan dedi🤷🏻♀️ Beklesek dahada tombalak olacak maşallah hiç gerek yok bence de🙈
Nilsss1907 minikbirseyler76 Yukarda yanlış yazmışım 31 haftalıkken değil 33 haftalıkken 2280gr dı bebişim. Ultrasonda oynayabiliyor 200gr ya aşağıya ya yukarıya doğru net olmuyor dedi bana doktorum. Ama yesende yemesende alan bebiş her şekilde alıyor. Yada doktora sor istersen belki o birşeyler söyler sana bu konu hakkında.
bendiyebiriii Nilsss1907 benim de kafası bir hafta ilerde gidiyor babayla dedenin kafası büyük genetik miras herhalde😅 diğer ölçüleri nasıl haftasıyla eşit mi?
Nilsss1907 bendiyebiriii Genetikte olabiliyor evet🤣🙈 Benim hamileliğimin başından beri hep gelişimi 1 hafta önden gidiyordu zaten. Doktorum genel olarak iyi dedi maşallahı var😊🧿
Denizkaramuk Sila66 Canım bende 25+5 te gittim 1kg oğlum. Ama doktor haftasına göre 4-5 gün önde dedi yani yüksek ihtimalle seninkinin kilosuda normaldir🥰