Ben burda birbirlerine kötü yorum yapanları anlamıyorum arkadaşlar hepimiz hamileyiz ve hepimiz bebek bekliyoruz herkes içinde bir canlı taşıyor ve birbirimizi desteklemek moral vermek adına burda bu şekilde yorumlarda bulunuyoruz ama bazıları o kadar kötü kalpli ki acımasızca karşısındakini yargılıyor arkadaşlar biraz kendinize gelin herkes hassas dönemde kalp kırmamaya gayret edin sonuçta hepiniz birer birey yetiştireceksiniz