Bedosss merhaba, öncelikle kimse bebeğinizi siz kadar düşünemez siz de zaten bırakabilseniz bunu yapardınız. Bebeğinize hayat boyu sağlık mutluluk diliyorum 🙏🏼 35+4 haftalık oldum ve başlarda sigarayı asla bırakamadım ve çok stressli bi hamilelik geçirdim. Tam sigarayı bıraktım derken tüm aksilikler arka arkaya geldi..Annemin ameliyatı, babamın hastanede 17 gün yatışı, eşimin ameliyatı.. Hepsi ile ilgilenirken kendimi yine sigaraya başlamış buldum. Emin olun içerken “oooh çok güzel mis gibi” diyerek yapmıyor hiçbir anne bunu. Ama insanlar ne şartlarda neler yaşıyor biraz karşıdakini düşünmek lazım. Size asla devam edin demez kimse elbette ki sigara içmek kendimiz için bile çok sağlıksızken keşke bırakabilsek. Ama başta da dediğim gibi siz annesiniz ve kimse bebeğinizi siz kadar düşünemez, Rabbim sizi de bebeğinizi de korusun sağlık versin. Lütfen yüzünüz hiç asılmasın sevgili anneler çünkü hayat hepimize birer mucize veriyor, Rabbime şükürler olsun🙏🏼💐