Mnzss 4+4 teyim ilk gebeliğim bu yüzden hep bir tedirginlik var içimde kasıklarımda ağrı oluyor hafif hafif bazen bir ağrı saplanıyor gibi oluyor tedirgin oluyorum benim gibi kasık ağrısı olanlar var mı 🤲🏻👼🏻
mrvsrcn Mnzss bende 5+5 im ilk gebeliğim daha görmeye gitmedik ama benimde var sürekli ağrıyım regl olacak gibi
Aysiuys Mnzss bende 5+0 ağrım oluyor regl ağrısı gibi randevum yarin ama insan yüne de korkuyor ilk gebelik olunca
bsranur123 Mnzss bende 4+4 um canim bnde regl ağrılarım var hala doktorada gitmedim erken diye aslinda
Mnzss Happycatt Ay gerçekten teşekkür ederim canım benim hayırlısıyla sağlıkla sihhatle doğuralım 🥰🤲🏻
Mnzss mrvsrcn Bizde daha görmeye gitmedik minnağı biraz daha bekleyelim dedik ayni şekilde benimde işte kasıklarımda ağrı var
Mnzss Aysiuys aynı durumları yaşıyormuşuz demekki evet o tedirginlik hepimizde var demekki bir şey olmasın aman korkusu 🤲🏻🤲🏻
Hnf02 Aysiuys sağlıkla gelsin inşallah bende 5+0 ım yarın 5+1 im muayene olacağım bugün betama baktırdım 231 çıktı yavaş ilerliyormuş :((
Mnzss bsranur123 aynıyız canım ya şuan hala devam ediyor kasık ağrım geçmedi bende gitmedim haftaya gideyim diyorum
Mnzss Ayseeeenn Ayseeeenn 6 ya yakın gideyim diyorum canım ankaradayım ben hangi hastane hangi doktoru düşünüyorsun
Humeyra18 Ayseeeenn bende 4+3 bugün bende de arada agrilar oluyo normal demekki herkeste oluyor ankaradayim brnde
Hanix Aysiuys kimyasal derken boş gebelik mi diyorsunuZ bende 5+0 im hiç ağrım yok 4. Haftada doktora gittim kese daha oluşmamış dedi ne zaman gitmeliyiö hiç bilmiyorum