tuubiy Naif bir isim olsun diye biz de Ömer Nazif koyucağın inşallah ☺️ Nazif’in anlamını çok seviyorum; temiz, nazik, şık giyimli manasında ☺️
Sedefkartalice1903 Biz hep kız olacağını düşündüğümüz için erkek olduğunu öğrenince çok zorlandık. Bu sefer ikili isim arayışına girdik otomatik olarak ama çok zorlama isimler çıktı sırf bu akıma uyacağız diye saçmalamayalım dedik en son :) Doğukan koyacağız kısmetse.
cemilev Benim kocam da pek kararsız di 36 haftalık olduk bizde Allah’ın izniyle AYAZ ALİ koymayi düşünüyoruz kardeşim Ağustos ta Doğum yaoti oda CİNAR ALİ koydu belki fikir olur sana canim
Annesininkuzusu0911 Esra12 Yavuz, Selim, Metehan, Buğra, Alpaslan , Gökalp, Göktuğ benim seçeneklerim bunlardı kura attık Yavuz çıktı kayınbabam çok ısrar etti madem Yavuz çıktı Yavuz Selim olsun diye eşim de kıramadı Yavuz Selim de karar kıldık 🤗
parasetamoll Azrazerin nerelisin? Kürtçe de çok vardır bu ama kızlarda kullanırlar genelde erkeklerde pek duymadım ama severim hevi,heja :)
Azrazerin parasetamoll ben nusaybinliyim bizim çevredede erkeklerde çok gördüm☺️ Kızada erkeğede olur ☺️Bugün kesin olarak öğrendim hejam geliyor ☺️🙏🏻