Esra12 Kızlar bana fikir verin lütfen oğluma isim bulamadık belki birlikte buluruz değişik naif bir isim arıyoruz :)
parasetamoll Azrazerin nerelisin? Kürtçe de çok vardır bu ama kızlarda kullanırlar genelde erkeklerde pek duymadım ama severim hevi,heja :)
srpl1515 Angel13 Kayıhan ismini ben de bu aralar beğenmeye başladım ☺️ Oğlum olsaydı belki koyardım. Şimdilik bebeğimin cinsiyeti kız olduğunu söyledi doktorum. 3 hafta sonra aynı şeyi söyleyecek mi bakalım ☺️ Hayırlısıyla..
Nsns Atlas Göktürk benim oğlumun adı olacak doğduğunda inşallah onun dışında atahan da güzel isim çok beğenirim ben
Angel13 srpl1515 belki ikincisi erkek olur canim o bi kosede dursun senin icin ozaman 😍 bende bayılıyorum kayihan ismine ❤ rabbim bebisini saglikla eline almayi nasip etsin insallah