Kumsal35 Bizde çok zor ve kararsziliklar icinde son olarak cok şükür karar verdik Ayaz Batın❤ koyacağız nasipse oğlumuzun adını
Angel13 srpl1515 belki ikincisi erkek olur canim o bi kosede dursun senin icin ozaman 😍 bende bayılıyorum kayihan ismine ❤ rabbim bebisini saglikla eline almayi nasip etsin insallah