Kızlar merhaba kafam çok karışık, Şuan 13 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim yaşım 36, doğumdaki yaşım 37 gözüküyor. Trimester sonuçlarım iyi geldi elhamdülillah 2.li testte sorun yok, usg de sorun yok gebelik ve bebek gayet iyi fakat doktorum istersen her ihtimale karşı genetik test yaptır dedi. Yaş etkeni sebebiyle istiyoruz genelde dedi. İçimden yaptırmak gelmiyor, olacak olan olur diye düşünüyorum. Sonuçlar anormal olsaydı yaptırabilirdim ama sadece yaş sebepli sizce yaptırmalımıyım 🙏🤦♀️