Ysmnpmk Sinemce__ hmm tamam o zaman ona göre boşa beklemem hem ben e nabıza düşer diye biliyodum o yuzden teşekkür ederim🙏🌸
busrasss1 Ysmnpmk arastirmada yaptiriyorsaniz e nabiza dusuyor ilk basta asama yaziyor cikincada cikmsyaziyor
Mucizemibekliyorum_ Minikmucizelere bende şehir hastanesinde yaptırcam inşallah çabuk çıkar🥺 beş ay sürdü diyen var o kadar bekleyemem🥺
Minikmucizelere Mucizemibekliyorum_ oo cok ya inşallah bi ayda çıkar ben korunmadim bide gebelik olursa kötü sonuclandinda istemem benim bi dış gebelik bi kimyasal oldu senin canım geçmiş olsun bu arada
busrasss1 Mucizemibekliyorum_ kac teste bakilsigina gore degisiyor ben 6ay bekledim ama cok fazla icerikliydi
Mucizemibekliyorum_ Minikmucizelere bende iki kez tüp bebek yaptırdım olumsuz sonuçlandı o yüzden yaptırcam
Minikmucizelere Mucizemibekliyorum_ inşallah tez zamanda sağlıklı gebelikler nasip olur sanada banada iateyen herkese de🤲🙏🙏
kirpapatyasi0 Minikmucizelere bir bilgim yok canım ama geçmiş olsun inşallah sonuçlarınız temiz çıkar 🤲🏼❤️
Busra2002 Minikmucizelere ya benim çok detaylı bibtest değildi sadece kanda pıhtılaşma varmı yokmu diye baktılar ama araştırdım ben baya neredeyse her yerde 1 ayı buluyordu labaratuvari buldum sonra