Mucizemibekliyorum_ Minikmucizelere bana da bir buçuk iki aya çıkar dediler bu kromozom analizi olan bir ayda çıktı
Mucizemibekliyorum_ Minikmucizelere tüp bebekse o pıhtılaşma olan için beklemene gerek yok zaten tüp bebekte kan sulandırıcı iğne kullanılıyor diyecektim ondan sordum
Minikmucizelere Mucizemibekliyorum_ hım anladim canım yok bi dış gebelik bi kimyasal gecirdim tenrar aynı şeyleri yasamayayim diye genetiği baktirdik ama işte bu ay gebelik olmus olursa daha sonucum cikmamis olcak😕 bakalım hayırlısı
Dilaralemdar Benimde 2 tane üst üste kimyasal gebelik yaşıyorum.. Biraz zaman geçtikten sonra bende genetik test ve kan pıhtılaştırma testine baktırmak istiyorum. Hangi bölümden randevu alıyorsunuz?
Sevalturgutalp Minikmucizelere hayır cnm bende verdim direk git şekere bakacaklarsa aç gitmen gerekiyor
Sevalturgutalp Ben 2 düşükten sonra 5 ay hastanelerde hep kan verdim şükür hiçbirsey çıkmadı az birsey kan pıthlaşmam çıktı
Sevalturgutalp Minikmucizelere doktor korunmamı istedi sonuçlar çıkana kadar yoksa düşük olurdu dedi tekrardan
Minikmucizelere Sevalturgutalp banada korun istersen demişti de😕 hayırlısı bakalım benim bi dış gebelik bi kimyasal diye korunmamistim