sblyzl bende maalesef doktorum magnezyuma başlattı ama hala çok bileklerim ağrıyor uykudan kalkıyorum eşim masaj yapıyor öyle uykuya geçebiliyorum birde PC de çalışıyorum o yüzden daha çok zorlanıyorum internetten de araştırdım kolun üzerine yatmakta tetikliyormuş ben dikkat ediyorum ama yinede inanılmaz ağrıyor yarın 29 haftalık olacağız