sblyzl Hanımlar bir iki dakika telefonu tutunca parmaklarım uyuşuyor ve çok sık yaşamaya başladım bu durumu yaşayan var mı çözüm nedir
Eyay0801 sblyzl bende bursa beklim cevapları ya sağ parmaklarım bişey tuttuğum anda karıncalanma yanma gibi his ödemde çok bende
Pamuk sblyzl benimde parmaklarım uyuşturucu zaman artık anlarım ki demirim düşmüş 6ayda 1 5 gün serum aliyorum şükür düzeliyor demir bitince tekrar parmaklarım uçlarım uyuşmayan basliyor
Pamuk sblyzl benimde parmaklarım uyuşturucu zaman artık anlarım ki demirim düşmüş 6ayda 1 5 gün serum aliyorum şükür düzeliyor demir bitince tekrar parmaklarım uçlarım uyuşmayan basliyor
TTtutku Eyay0801 Sengulenes sblyzl Elifberenzeynep Aslan04 Eyay0801 Sedaorannn sblyzl Busepya Mel378 denz-koc Aytensezgin Mel378 gunesveguney hamileliğe bağlı karpal tünel sendromu sinirler sıkışıyor atel kullanmanız gerek bengay krem ağrısını alıyor ama eli kullanmamak gerek magnezyum desteği bitamin felan iyi geliyor biraz ama ciddi bişey hebelik sonrası kalıcıda olabilir o yüzden ne kadar dikkat o kadar kar ben iki elden de yaşıyorum yani sağa yatsam sağ ağrıyo sola yatsam sol sırt üstü zaten yatamıyorum birde ağrısı oldumu tamam yani normalde bu sorunla uğraşan insanlara allah sabır versin
Eyay0801 Sengulenes aynı ya karıncalanma gibi yanma hissi solda ödem şişlik var ama o his yok çok enteresan ya😭
Busepya Hamileliğimin başında çok sık yaşadığım bir durumdu sonrasında yerini bilek ağrısına bırakacak. Karpal tünel sendromu deniyor bi nevi sinir sıkışması doktorum hamilelikten sonra geçeceğini söyledi ödemden kaynaklanıyormuş geçecek bakalım
Mel378 sblyzl benimde ilk aylar sabah ellerim uyuşuk oluyordu sanırım normal internette araştırdım olabiliyormuş
Damlamsu sblyzl gebelikte oluyor benimde uyuşma ile başladı sonra karpal tünele çevirdi baş parmağımı oynattıkça bileğim ağrıyor doktora sormuştum bir anda ödem olunca öyle oluyormuş
denz-koc sblyzl çözümünü bilmem ama benim de bazen oturduğum yerde bile oluyor sağ dirseğimden itibaren başlıyor hemen parmaklarım uyuşmaya. Ama artık hissediyorum ödemden ellerimi bile sıkamıyorum ödeme bağlıyorum bnde uyuşukluğu 🤷🏻♀️
Binnur-cam sblyzl benimde geceleri oluyor genelde uyuyup uyandığımda elimi hissetmiyorum hatta gündüzleri uyuduğumda falanda oluyor