sblyzl bende 20 haftalık gebeyim gebeliğimin başından beri sağ üst bacağımda ciddi uyuşma yaşıyorum hatta kaşık ağrısına kdar gidiyor yürümekte zorluk çekiyorum yoksa yürüyüşe de çakacağım ama yok 5 dakka ayağa durağım uyuşuyor kasıklarıma vuruyor 2 haftadır da sağ elim uyuşmadı başladı. Ayak uyuşmam için gitmediğim doktor kalmadı. Plates de yapıyorum fizik tedaviye de gittim kimse bir şey anlamadı.. keşke iyi olsunlar da 😭 bunlara razıyız herkes de varmış