meryem_tnc00 Alışma süreci diye bişey kesinlikle var cicim ayları ilk aylar değil biz görücü usulü evlendik çok sevdik birbirimizi nişanlılık süresinde, evlendik şükür kavga etmiyorduk çok ama birbirimizi anlamıyorduk gurur yapıyorduk aradan 1 yıl geçti herşey çok daha iyi.oldu artık kızdığım şeyler beni güldürüyodu daha çok bağlndım hiç bişeye alınmıyorum artık oda beni kırmıyor alışmalısınız bence zaman çok önemli çünkü insan birbirinin huyunu öğrenince ona göre davranıyo kavga olmuyo