meryem_tnc00 evliligin ilk zamanlari gercekten inanilmaz bir uyumsuzluk olabiliyor. Biz esimle 10 senedir tanisiyoruz evleneli 1.5 sene oldu. İlk zamanlar resmen birbirimizi yedik, kaldiramayacagimiz laflar sarfettik birbirimize ve bosanalim lafi dolasmaya basladi aramizda. Sonra sonra alistik birbirimize, kendi ozel alanlarimiza saygi duymayi ogrendik, daha ilimli orta yol bularak, bazi seyleri oturup konusmaya calisarak cozduk. Evlilik zor ama eger bir uyum tutturulursa bir zaman sonra keyifli bir sey.