meryem_tnc00 8 yılın ardından evlendik ve ilk yılımızda tartışmalar saçma sebebler derken çözdük kendimizi çünkü ben başna buyruk biriydim oda sahiplenen erkek tutuşundaydı. Sonra sonra herşey yerli yerine oturdu evliliği evcilik gibi görünce karı koca moduna sokunca olmuyor o kalıptan çıkmak lazım evin içinde de arkadaş olmak lazım dışarda da eşin olduğunu belli etmen lazım erkekler seve öyle şeyleri huylarını da aynı evin içine girince çözüyorsun biraz dikkat edince herşey düzeliyor inşallh düzeler sizinde birde hani derler ya sevgiliyken haram olduğu için şeytan hep güzel gösterir ama evlenincede şeytan bu sefer evliliği bozmaya çalışır.. o yüzden evli çiftler el ele tutuşsalar günahları avuçlarından dökülür derler
Peygamber Efendimiz (s.a.v.) buyurdular ki:
“Bir Müslüman erkek, eşine baktığı, eşinin de kendisine baktığı vakit, Allahu Teâlâ her ikisine de rahmet nazarıyla bakar. Ve erkek, hanımının elinden tuttuğu zaman, her ikisinin de günahları parmaklarının arasıdan dökülüp gider.”